ZAVRŠEN JE CESIM "POSLOVNI KUP PRIVREDNE KOMORE BEOGRADA 2016".
POBEDNIK JE POSLOVNO PLANIRANJE.
Razlika u samo 6 Evra!
Velika poslovna bitka. Pobedio je MTS sa 6 Evra u razlici cene akcije! Drugoplasiran je Farmalogic, a trećeplasiran je TeleGroup. Od prve rudne je bilo neizvesno i dinamično. Odluke u ciframa su odluke koje čine kompanije manje ili više uspešnim.
Kreiranje vrednosti u ciframa!
Sjajna bitka za kreiranje dodatne vrednosti svake kompanije i razvoja sopstvenog asortimana u svakoj rundi. Kako su runde odmicale postajao je sve neizvesnije i kompleksnije da se članovi timova usaglase.
Timske odluke na delu.
Značaj Marketinga.
Jedna od lekcija je da marketing postaje sve važniji kako raste konkurencija. Upravljanje sa sva 4P su dokaz da marketing poseduje razvojnu funkciju u kompaniji.
Kako je rekla jedna koleginica: "Marketing je sve i sve je vezano za marketing".
Kako kod nas, tako i u svetu!
I pored raznovrsnosti funkcija koje obavljaju članovi timova izuzetno visok % saglasnost svih učesnika u vezi potencijala Cesim platforme: obuke, pripreme i primene stečenog iskustva.
- Visok % praktitčnosti i analtičnosti je odličan pokazatelj upotrebne vrednosti Cesim platforme
- Najniži % je zabeležila stavka "realnosti", ali je u razgovoru sa učesnicima napomenuto da je u pitanju kompleksnost platforme i potreba za dodatnim vremenom. Verovano je rešenje u "bržem razmišljanju".