Logično, u svetu, pre svega u SAD-u, ove literature ima u velikom obimu, a globalizacija i moderni mediji učinili su da ti naslovi mnogo lakše budu dostupni i čitaocima u Srbiji. Međutim, prednost ove knjige u odnosu na veći broj prevoda (na srpskom i/ili hrvatskom), pored kvaliteta iznetih zaključaka i ideja, jeste u lokalizaciji primera. Prodaja i marketing imaju univerzalna pravila i aktivnosti, ali u isto vreme, lokalni aspekt, sa svim specifičnostima, koje proističu zbog razlika u nacionalnoj (i poslovnoj) kulturi, zakonodavstvu, ponašanju potrošača, poslovnim običajima itd., daje novu dimenziju i kvalitet, jer knjiga u fokusu ima Srbiju i njeno neposredno okruženje.
Kada takvu knjigu piše osoba, koja je i sama učestvovala u najvećem broju projekata i aktivnosti analiziranih u knjizi, onda sigurno ona dobija na originalnosti, kvalitetu i prilagodljivosti potrebama domaćih čitalaca i stručne javnosti. Dvadesetak kompanija iz Srbije i okruženja, poligon su na kome autor pokazuje šta se, kako i na koji način, mora u preduzeću uraditi, kako bi marketing i prodaja podržavali jedno drugo, te kako bi se ostvarili optimalni rezultati, imajući u vidu kako trenutnu, tako i buduću prodaju, ali i razvoj dobrih dugoročnih odnosa sa klijentima.
Praktičnost, jednostavnost, prilagodljivost, širina, iskustvo, aktuelnost… su samo neki od razloga zbog kojih ovu knjigu vredi uzeti u razmatranje. Prvo izdanje knjige će verovatno imati i neke nedostatke, pojedine oblasti možda neće biti do kraja obrađene, o nečemu ćete želeti da saznate više od onoga što je u knjizi.... ali je sigurno da će autor, sa velikim žarom, krenuti u osluškivanje reakcija čitalaca, prikupljanje novog materijala, pisanje aktuelizovanih poslovnih primera i sređivanje i doradu teksta, tako da ne sumnjam da ćemo vrlo brzo dobiti i drugo, još bolje, izdanje knjige.
Čitajući knjigu, tj. finalne verzije materijala za knjigu, naišao sam na više mesta na primere, zaključke i sugestije koje su me naterale na razmišljanje. Ako vam knjiga pomogne da pronađete i primeniti makar jednu veliku ideju, opravdala je svoju svrhu, a ubeđen sam da ćete ih naći mnogo više.
Dr Saša Veljković, Ekonomski fakultet, Univerzitet u Beogradu Generalni sekretar Srpskog udruženja za marketing; Profesor, konsultant i učesnik velikog broja projekata iz oblasti marketinga; Autor knjige Brend menadžment u savremenim tržišnim uslovima (najbolja knjiga iz oblasti marketinga u 2011. godini, prema odluci žirija „Marketinški događaj godine”); Autor ili koautor više desetina knjiga, monografija, stručnih i naučnih radova iz oblasti marketinga i prodaje.