Marketing
U Srbiji, postoji tri tipa marketing menadžera
Koji ste vi tip?
1. Tip:
Marketing je podrška prodaji. Uloga marketinga je da aktivno brani interese potrošača i pruža podršku kolegama iz prodaje "do police". Kompanija namerava da razvija poslovanje i da proširuje tim. Ima potencijale da svojim doprinosom proširi važan tandem direktora prodaje i marketinga. Kako ga prepoznati:Predlaže i brani svoj stav. Uglavnom se sporo prihavatju njegove ideje. Želi brze pobede u kompaniji.>>>
Marketing
Gde stanuje marketing u Srbiji?
Kada razgovaram sa direktorima i vlasnicima kapitala postavim im pitanje koje su značajne maketing aktivnosti preduzeli ove godine. Oni navode sajmske nastupe, Facebook oglašavanje i objavljene oglase u B2B medijima. Dalje, priča pokazuje da je marketing = oglašavanje. Valjda misle da sve što radi premijer Vučić predstavlja marketing. Što bi rekli, taj njegov, lični marketing>>>
Marketing
Zašto se ideje zaposlenih ne razmatraju u kompanijama?
Koliko puta ste pomislili ili vam je neko rekao da postoje ideje u kompaniji kojima se niko ne bavi? U manjim kompanijama, pojednici sa dužim stažom sebi daju za pravo da biraju o kojim idejama će diskutovati, a u većim "neko" je već za njih odgovoran. Najčešće je slučaj da se niko ne bavi svežim idejama. Ideja, zvuči kao predhodnica pojma "izum">>>
Marketing
Zašto se ideje zaposlenih ne razmatraju u kompanijama?
Koliko puta ste pomislili ili vam je neko rekao da postoje ideje u kompaniji kojima se niko ne bavi? U manjim kompanijama, pojednici sa dužim stažom sebi daju za pravo da biraju o kojim idejama će diskutovati, a u većim "neko" je već za njih odgovoran. Najčešće je slučaj da se niko ne bavi svežim idejama. Ideja, zvuči kao predhodnica pojma "izum"...
Marketing
Prvu put zapošljavate člana marketing tima u kompaniji?
Ideju za članak dobio sam nakon poziva studenata i kolega koji imaju par godina iskustva na marketing pozicijama. Dobijaju ponude da započnu ili nastave svoje karijere postavši prvi formalni član marketing tima u jednoj od kompanija. Kada čitate ovaj tekst shvatićete da, ipak, postoje kompanije koje jednostavno nemaju odeljenje marketinga. Uglavnom je to kolega koji se pored prodaje, nabavke bavi i marketingom, naravno, kada mu vreme dozvoli>>>