Dobili smo pobednike "Cesim nacionalnog studentskog kupa“.
U jednom danu, svaki direktor je načinio preko 350 poslovnih odluka.
Pobednički tim slavi...
Sada su se kvalifikovali za direktan intervju u Unileveru. Uaauuuu!!
Kako su direktori, odnosno studenti ocenili prednosti Cesim platforme?
Konačan redosled studentskih kompanija:
- Blue kompanija
- Green kompanija
- Oker kompanija
Realno, redosled fakulteta nije ključan. Bio je to to praznik "poslovnog planiranja".
Uspomena
Ekran sa rezulatima
Pratktikanti
Direktori su imali mogućnost da aktivno upotrebe svoja teorijska znanja na realnoj studiji slučaja. Jedan od izazova je bio kako da se započne sa rešavanjem studije. Donošenju odluka je predhodila timska analiza. Pobednička kompanija je od prve runde dodelila svakom direktor ulogu.
Mladi lavovi
Mladi direktori su se borili kao lavovi, kako da što kvalitetnije ovladaju poslovnom situacijom koja se menjala svake runde. Vremenom su se menjali donosioci liste odluka.
Kako balansirati?
Balans između dodatnih investicija i željenih rezultata je povećavao pritisak kao se bližila završna runda. Studenti ne kriju da su na kraju izuzetno zadovoljni svojim učinkom i otkrovenjem kako zaista kompanije posluju.
Reče mi jedan čoek...
Kako reče jedan mladi direktor:
"Svaka runda zahteva novu strategiju. Nije moguće živeti od starih uspeha!