Branko Budanović je međunarodno iskustvo i znanje iz marketinga, prodaje i biznis veština sticao tokom prethodnih sedamnaest godina, na pet stranih tržišta, na različitim jezicima i sa brojnim kolegama iz preko dvedeset zemalja sveta.
Tokom svoje bogate karijere radio je ili sarađivao sa nekim od najvećih multinacionalnih kompanija koje su prisutne u regionu: Inbev (Nikšićka pivara), marketing agenciju Saatch&Saatchi, McCann-Erickson, Ogilvy, British-American Tobacco, Doncafe. Radeći za te kompanije razvijao je poslovanje na različitim projektima i na nekim od poznatih brednova: Coca-Cola, Fanta, Sprite, Nikšićko pivo, Staropramen, Balantine’s, Apsolut vodka, Viceroy, Pall Mall, Vogue, Donacafe, Nescafé, Nesquick, Maggi, Knorr, Milka, C-market, Pekabeta...
Sarađivao je sa agencijama za istraživanja GFK, Synovate, Nielsen na brojnim projektima širom regiona. Branko Budanović ima BA diplomu i speciljaizovao se za teme integralnih marketing komunikacija i poslovnog planiranja.