Komentar na rukopis knjige:
„...Dvadesetak kompanija iz Srbije i okruženja, poligon su na kome autor pokazuje šta se, kako i na koji način, mora u preduzeću uraditi, kako bi marketing i prodaja podržavali jedno drugo, te kako bi se ostvarili optimalni rezultati, imajući u vidu kako trenutnu, tako i buduću prodaju, ali i razvoj dobrih dugoročnih odnosa sa klijentima. Praktičnost, jednostavnost, prilagodljivost, širina, iskustvo, aktuelnost… su samo neki od razloga zbog kojih ovu knjigu vredi uzeti u razmatranje."
Dr Saša Veljković, Ekonomski fakultet, Univerzitet u Beogradu
"Prikaz veoma raznovrsnih iskustava autora knjige pomaže vam da bolje kreirate svoje planove, iznedrite nove poslovne ideje i osmislite okvire za njihovu implementaciju. Jos dragocenije, ova iskustva ukazuju na mnoštvo, veoma realnih prepreka, koje često u praksi dobru ideju pretvaraju u neuspešan projekat!"
Igor Veselinović, Customer development Manager, Coca-Cola Hellenic.
„Praksa pre teorije. Suština iznad forme. Godine iskustva pretočene u jednu knjigu koja daje vredne „ključ-u-ruke“ savete svim sadašnjim i budućim marketing & sales profesionalcima. Šta je starije Marketing ili Prodaja? Marketing!- koji mora Prodaji prvo dati u ruke proizvod sa odnosom kvalitet-cena koji potrošač želi, upakovanog i komuniciranog onako kako potrošaču najviše odgovara.“
Aleksandar Poznanić, direktor marketinga, Jaffa DOO Crvenka.
"Praktičan priručnik koji mogu koristiti svi – od veterana prodaje i marketinga u velikim kompanijama koji žele da se podsete osnovnih pravila igre ili da se inspirisu za nove podvige, do malih preduzetnika i tzv. „slobodnih profesionalaca“ koji žele da prošire svoju delatnost, pridobiju nove klijente ili prosire poslovanje na nove segmente. Uz niz primera iz Brankove dugogodisnje prakse, u svaku stranicu je utkan i deo njegove lične i profesionalne istorije, sto knjizi daje posebnu vrednost i karakter."
Ana Indjic, Partnership marketing manager, BINBANK, Moskva, Rusija
Knjigu sam počeo da čitam u petak i završio je u nedelju. Čita se u dahu. Legenada srpke propagnade, Tihomir Todorović
Knjiga je puna primera iz prakse. Sa mnnogim činjenicama se nisam susreo. Treba je čitati više puta, Čitalac
Pravo osveženje sa brojinim primerima i nadahnutim pisanjem, Milana
Knjiga ti je super! Vesko Delević